Cseremix Online Agóra!

Új lap - 1

Cseremix
Az oldal, ahol minden ingyenes!
Cserebere, onlinemunka ötletek, terefere!
Hasznos infók, couchsurfing tippek!
Gyűjtők csereberéje!
Humoros agytorna,
akciók, hírek.

ITT CsereMix Hangja!
Partnerprogramok!

Cseremix

Dörmögő

Először is bemutatkoznék: Nevem, MeMe. Valódi nevem Mezei Medve, amit gyakorta aggályoskodva fogadnak, mondván: -Mezei medve? Hogy-hogy mezei medve? Grizzly, mosó, barlangi, örvös, kamcsatkai barna, fekete meg még ormányos is van, de mezei? Az aztán biztos, hogy nincs...Barátocskám, rosszul tudod te a nevedet. -Micsoda badarság! Méghogy nincs mezei medve! Hát, ha nincs, akkor kérdezem én, most kinek a blogját olvasod?? A mezei medvéét. Na, ugye, hogy van Mezei Medve!

Hozzádörmögések

  • MeMe: Vadökör. Minden szavad a legnagyobb igazságról tanúskodik! Sok ilyen Vadökörre lenne szüksége enn... (2008.02.18. 08:08) Galícia, Aligciki és a többi?
  • Atitata: Látom, ezek a kocsis témák nagyon fekszenek neked:))))) Darázs- dopping:) Te Meme! Rohadt kalandos... (2008.01.28. 12:16) Ízirájdör öcsém, Turbómaci!
  • MeMe: Könyvet azt nem írok, mert a mezei medvék nem írnak. Azok csak dörmögnek, dörmögnek, meg olvasnak.... (2008.01.22. 20:28) Pókmedve
  • MeMe: Szia banya. Fontos komment a tied: bizonyíték arra, hogy szerencsétlen fémmel bélelt családom eset... (2008.01.18. 21:57) Mákom van!
  • MeMe: Köszi, Ati. Oké, nem szereted a rallikat! Gondolkodjál el, hogy mit szeretsz, mert egyből azt ren... (2008.01.11. 17:32) Csakazértis Dakar!

Linkblog

Mezei évértékelő

2007.12.29. 18:35 - Oliv

Címkék: népszavazás vizitdíj ellenzék politikai évértékelő beszéd díszterem választókerület

  Megint eltelt egy hosszú esztendő. Ilyentájt egy magára valamit is adó politikai medvezető évértékelő beszédet tart. Ettől az sem riaszthatja vissza, hogy mind ő maga, mind pedig hallgatósága a legmélyebben alszik, a medvék téli jó szokása szerint.


  Én, mint mezei polgármester általános ébresztőt rendeltem el, és sikerült is mezei polgártársaimat- kisebb-nagyobb morgások, oldalbarúgások árán felélénkítve,- a legszebb barlangi díszterembe terelgetnem.

  Szeretem mindennek megadni a módját, ezért beszédem megkezdése előtt mindenkivel egyenként koccintottam jóféle házi málnapálinkával. Jó, jó, ettől valóban kissé elkábult az amúgy sem teljesen éber választókerület, de csak a legsötétebb rosszindulat tételezhet fel rólam szándékosságot.

Megköszörültem a torkom:

  -Köszöntelek….-kezdtem volna,-de mozgolódás támadt, mivel az ellenzék méltatlankodó dörmögések közepette kivonult.

  -Mi inkább alszunk még egy kicsit.-szóltak vissza ásítozva.

  A sorok közül is egyre több helyről hallatszott hangos hortyogás, ezért sietve folytattam:

  -Évértékelő beszédemet egy mondatban tudnám összefoglalni: Ilyen pocsék évet még nem zártunk! Bocsássatok meg édes barátaim, mert mindennek én vagyok az oka. Hazudoztam nektek és kifosztottalak benneteket. Romlásba taszítottam Medveországot, kiárusítottam, leáraztam, de  veletek  felárat fizettettem mindenért. A vizitdíjat is a nyakatokba sóztam! Szánom-bánom… Ez így nem mehet tovább! Ezennel alkalmatlanság miatt lemondok…

  Nem fejezhettem be, szavaim nyomán elszállt a maradék téli álom minden  medve szeméből.  

A mezeiszóvivő elkeseredett méltatlankodással harsogta a mikrofonba:

  -MeMe, nincs jogod, hogy évértékelő beszédedben önleértékeld magadat! Mi mondjuk ki a végső szót, mi mindnyájan túlélértékelünk és ezért odaadó támogatásunkról biztosítunk! Ragaszkodunk a személyedhez, ez demokratikus polgárjogunk!
Nagyon elégedettek vagyunk, és kimondottan élvezzük ahogy csűröd-csavarod a törvényeinket. A vizitdíj meg egyenesen telitalálat!

 -Na, most légy okos, Mackokos!-vakargattam fülem tövét  tépelődve.

Azám, majd az én cimborám,  a medvetalpraesett Mackokos segít tanácstalanságomon.

Félrevonultunk.

  -MeMe, jobb, ha belenyugszol.-veregetett vállon öreg barátom- Látod, a mezeiek már csak ilyenek: szeretik ha a nyakukra lépve fosztogatják őket…Egy rossz szavad se lehet, az ellenzék is inkább alszik. Folytatnod kell, ha ettől lesznek boldogok a választóid!

  Tudtam, hogy igaza van, mivel én is ismerem a mezei népet.

  Mégis másnap, amikor mindenki visszahúzódott barlangjába, hogy folytassa a jól bevált szunyókálást, én ébren maradtam.

  Írásba fektettem lemondásomat és csak ezután hajtottam álomra  azt a jobb belátásra tért busa fejemet.

Különben is jön az új reményekkel kecsegtető tavasz, meg a menetrendszerű népszavazás, aztán kivédhetetlenül kezdődik előlről az egész …

    

A bejegyzés trackback címe:

https://dormogo.blog.hu/api/trackback/id/tr91278393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu/ 2007.12.30. 17:04:55

Azért talán van remény a szebb jövőre:)
Ne add fel MeMe! Kiokosodhatnak még a csipás medveagyak, és rájöhetnek mindannyian, hogy alkalmatlan vagy mindenre, amivel az egész társadalom megbízott.:)
És ezen kívül még:
BOLDOG ÚJ ÉVET, TE NAGY MACKÓSZÓVIVŐ!

MeMe · http://cseremix.hu 2007.12.30. 17:54:15

Azért beláthatod atitata, hogy én legalább belátom az alkalmasságomat arra, hogy belássam, hogy alkalmatlan vagyok a beláthatatlan következményű alkalmasságra!!!


süti beállítások módosítása