Cseremix Online Agóra!

Új lap - 1

Cseremix
Az oldal, ahol minden ingyenes!
Cserebere, onlinemunka ötletek, terefere!
Hasznos infók, couchsurfing tippek!
Gyűjtők csereberéje!
Humoros agytorna,
akciók, hírek.

ITT CsereMix Hangja!
Partnerprogramok!

Cseremix

Dörmögő

Először is bemutatkoznék: Nevem, MeMe. Valódi nevem Mezei Medve, amit gyakorta aggályoskodva fogadnak, mondván: -Mezei medve? Hogy-hogy mezei medve? Grizzly, mosó, barlangi, örvös, kamcsatkai barna, fekete meg még ormányos is van, de mezei? Az aztán biztos, hogy nincs...Barátocskám, rosszul tudod te a nevedet. -Micsoda badarság! Méghogy nincs mezei medve! Hát, ha nincs, akkor kérdezem én, most kinek a blogját olvasod?? A mezei medvéét. Na, ugye, hogy van Mezei Medve!

Hozzádörmögések

  • MeMe: Vadökör. Minden szavad a legnagyobb igazságról tanúskodik! Sok ilyen Vadökörre lenne szüksége enn... (2008.02.18. 08:08) Galícia, Aligciki és a többi?
  • Atitata: Látom, ezek a kocsis témák nagyon fekszenek neked:))))) Darázs- dopping:) Te Meme! Rohadt kalandos... (2008.01.28. 12:16) Ízirájdör öcsém, Turbómaci!
  • MeMe: Könyvet azt nem írok, mert a mezei medvék nem írnak. Azok csak dörmögnek, dörmögnek, meg olvasnak.... (2008.01.22. 20:28) Pókmedve
  • MeMe: Szia banya. Fontos komment a tied: bizonyíték arra, hogy szerencsétlen fémmel bélelt családom eset... (2008.01.18. 21:57) Mákom van!
  • MeMe: Köszi, Ati. Oké, nem szereted a rallikat! Gondolkodjál el, hogy mit szeretsz, mert egyből azt ren... (2008.01.11. 17:32) Csakazértis Dakar!

Linkblog

Lánc-demonstráció

2007.12.23. 17:51 - Oliv

Címkék: rendőrség demonstráció aláírásgyűjtés hídfoglalás

  Ami a társadalmi hovatartozásomat illeti, a Nagy Független Anyatermészet állampolgára vagyok, a demokrácia lánglelkű harcosa. Éppen, mint ilyen, vittem véghez az elmúlt napokban egy példamutató, hősies cselekedetet.
           Hogy mit? Egyszemélyes lánc-demonstrációt hoztam létre  az október huszonharmadikai ünnep kapcsán! Miután túl sokat morogtam-dörmögtem magamban, elhatároztam, hogy a tettek mezejére lépek.  Az akció aprólékos előkészítéseként  először is a felismerhetetlenségig belecsavartam magam egy termetes budaházi---bocsánat, árpádházi....ó, nem az...na, megvan: árpádsávos zászlóba. Barátaim kérésemre hátul összebilincselték a mancsaim, mivel láttam, hogy az igazi tüntetők akkor válnak hőssé, ha már meg vannak kötözve, ezért erről jónak láttam előre gondoskodni, hátha a rendőrök nem fognak velem közreműködni. Sajnos emiatt az amúgy rendkívül dekoratív transzparenst -amire öles betűkkel írtam:  MONNYONLE!- már csak a hónom alatt szorongathattam. Kicsit zavart, hogy nem volt egészen világos, hogy kit akarok lemondatni, úgy véltem, akárkit is sikerül ilymódon távozásra bírnom, az utána következő -legalábbis eleinte,  valószínűleg nagyobb adag mézben fog részesíteni.
        Az eredmény minden várakozásomat felülmúlta.  A tüntetők -rendőrök kiszorítósdinak nevezett örömködései közepette, a hónom alá préselt  táblával  véletlenül lesodortam az egyik hivatalos közeg sisakját. Mint erőszakos, ám könnyekig meghatódott  ellenállót azonnal a rendőrkocsiba tuszkoltak. Nagyon boldog voltam (amiatt is, hogy senki sem fűzött az orromba láncot)!
       Másnap, miután kiengedtek, azonnal az Erzsébet hídhoz siettem, hogy segédkezzem a híd elfoglalásában. A lelkes, tettvágytól égő tömeg, mind a kilenc fő, hatalmas ovációval fogadott.  Hogy végülis nem foglaltuk el a hidat, az annak a taktikai meggondolásnak köszönhető, hogy kilencből öten inkább a Lánchíd oroszlánjának a hátára ülve terveztek ünnepi beszédet. S mivel az állatok királyára hivatkoztak,  egyet kellett értenem.
       Ezután útban hazafelé, beálltam a népszavazást támogató aláírásgyűjtő aktivisták közé. Az ívek  és órák szépen teltek... 
Azonban amikor néhányan  szájkosarat kezdtek emlegetni, inkább elcammogtam onnan az eredményesen elvégzett feladat örömével.
       Itthon most eufórikus hangulatban összegezek:  Csodásan sikerült a megemlékezés a jeles napról....És csak egy ici-picit zavar, hogy hiába kérdezősködtem, senki nem tudta megmondani, hogy tulajdonképpen mit is ünnepeltünk?

A bejegyzés trackback címe:

https://dormogo.blog.hu/api/trackback/id/tr60273453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaminai · http://www.yellowphone.hu 2007.12.26. 20:49:27

..És csak egy ici-picit zavar, hogy hiába kérdezősködtem, senki nem tudta megmondani, hogy tulajdonképpen mit is ünnepeltünk? -mondod Te.

Én azt hiszem ezzel nemcsak Te vagy így, hanem - megkockáztatom - a jelentős többség is.

MeMe · http://cseremix.hu 2007.12.26. 21:05:55

Üdv jaminai.
Meg akartalak látogatni, de hiába cammogtam el odáig, a megadott linken nem jön be az oldalad. Irbrummburgummm......De megpróbálom később is...

atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu/ 2007.12.27. 06:56:36

szia Oliv!
A tegnapi napon 32 látogatód volt:)))
Haladás!
További sok sikert!

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.27. 08:41:20

Jaminai oldala nem jelenik meg, a többieké igen.

aranyhaj.blogspot.com


süti beállítások módosítása